Äntligen helg!

Ikväll blir det utgång med mina tjejor, alla utom Angelica ska med, som tråkigt nog ska jobba. Först blir det förfest hos Emma och jag ska fira att jag är ledig och därmed bli riktigt härligt full :D Haha... Emma fyllde år i torsdags, och Ida fyller år idag!! Grattis på er, ni är underbara. Var så länge sedan vi var ut alla tillsammans.
Igår/inatt jobbade jag, det var rätt mycket folk så det var faktiskt kul, hade baren med Jonas vilket var trevligt.
Nu ska jag laga middag till mig själv, något gott och näringsriktigt! Jag och Sofie vi är så duktiga så, ingen av oss äter något onyttigt innan jul, go oss!

Kommentarer
Postat av: sofie

jag har en bekännelse att göra :( jag har ätit godis och gott idag, förlåt. men vi kan träna lite i veckan så är det bra :)

2006-12-16 @ 17:15:35
URL: http://somethingblue.blogg.se
Postat av: Erika

Men sofie din lilla lilla råtta... Jaja jag kanske har tagit igen de kalorierna i form av alkohol nu, häh.

2006-12-17 @ 12:30:59
URL: http://wishi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0