Ledsen sjukling.

Fyfan alltså. Jag är så fucking trött på att ha dessa återkommande sjukdomar, men om en timme ska jag ner på vårdcentralen i alla fall. Och få mig lite penicillin... och TACK min kära moder för att du upplyser mig om att om man äter för mycket antibiotika så kan man bli immun mot det.
Så när det verkligen gäller och man är döende så kanske det inte hjälper... Eftersom att jag har all otur i världen efter mig så skulle det inte förvåna mig om det blir så för mig, dör av nån simpel sjukdom.

Jag fattar inte varför jag blir så här så ofta, jag tycker att jag tar hand om mitt immunförsvar på bästa sätt, men så fort jag råkar gå förbi ett jävla virus eller bacill så blir jag smittad.
Suck...
Missade juldan gjorde jag också... Typ tyckte det skulle bli kul att ha baren med Jonas igen, plus att jag behövde pengarna... OCH att alla mina kompisar skulle ut så då kunde jag prata lite med dem också.
Men nejdå. Istället ligger man hemma på soffan i pyjamas och kollar på Harry Potter och äter After Eight.

En tanke slog mig just... Tänk om det egentligen är alkoholen som bryter ned mitt immunförsvar?
Jag ska bli en renlevnadsmänniska på alla sätt och vis, i alla fall fram till nyår.

Kommentarer
Postat av: lovisan

tare lurre med pencillinet bara så du inte får supa på nyårsafton =)=)

2006-12-30 @ 00:13:08
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: lovisan

så du får supa på nyårsafton menar jag såklart

2006-12-30 @ 00:13:32
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0