Lucia

Hade morgonpasset i stallet imorse, så var uppe rätt tidigt och hade utsläpp och fodring. Sen hade jag ingen tid att passa förrän 12 ungefär så då hann jag ta ut Pride på en motionsrunda också. Blev lite galoppträning mot slutet och han har fortfarande kvar lusten och tempot fastän han klivit av banan för mer än ett år sen. Det märks att han gillar att springa fort... min darling :)

Sedan blev det skolan en sväng, hann följa med FannyBanny på lite lunch och där fick jag ner lite glögg och senare även ett par goda lussebullar.
Efter det har min dag bestått av socialpsykiatri och Kopparhatten med Sofie... Hade ju tänkt äta av den goda vegetariska lunchbuffén men orkade tyvärr inte det så det fick bli lite té och macka istället. Fattar inte varför jag är så kräsen med mat, det är verkligen inte bra men ingenting känns riktigt gott, det enda jag verkligen gillar är veganmaten som jag gör själv eller Kopparhattens buffé. Känns inte så jättebra egentligen, men men.

Ikväll däremot blir det hur braaa som helst. Lucia och därmed utgång. Etage med Sofie :) Det ska bli sååå kul, och jag tror jag ska dra ner på stan nu och köpa något nytt jag kan ha på mig, jag tänker absolut inte ha något annat än klänning, men jag är så trött på alla mina gamla.

Några andra roliga saker:

•Jag ska gå på TVÅ stycken studentbaler. Jonas frågade mig igår om jag ville gå på balen med honom    hemma i Mora och det vill jag ju självklart. Nu får jag ha två fina balklänningar på mig... hihi.

•I juni-juli skiftet blir jag gudmor.


Kommentarer
Postat av: sofie

aaah, det var grymt kul att gå ut med dig. jag gillade det mycket. DU är rolig!!

2006-12-14 @ 22:28:27
URL: http://somethingblue.blogg.se
Postat av: Fanny

Ahhh Massa lussebullar vart de.. ;) *ler* så nu e vi tjocka..

2006-12-14 @ 23:34:55
URL: http://pintet.blogg.se/
Postat av: lovisan

oooh låter jätte mysigt ! ack om man ändå kunde rida, det vore ballt. vem blir du gudmor till ? PUSS

2006-12-15 @ 08:14:36
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Erika

Japps lussebullar är ju underbart ;)

Jadu Lovisa du får allt ta och följa med mig ut någon gång kanske? Haha vi kan ta det någon dag när nervvraken redan sprungit av sig en gång så slipper du bli rädd :P
Jag blir gudmor till min kompis Daniellas barn :)

2006-12-15 @ 12:14:11
URL: http://wishi.blogg.se
Postat av: Jonna

kräsen med mat? mcdonalds och pizza då? ;)

2006-12-15 @ 12:27:03
Postat av: Erikaaa

Hahahaha Ja du är allt bra rolig Jonna :P
Allt går ner när man är med dig vettu... Puss!

2006-12-15 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0