Bringa och Jag

Skön dag idag, vaknade runt 10.30 som vanligt - till sol vilket bara det var perfekt.
Drog ut lite på tiden, och i ärlighetens namn så var jag inte allt för pigg på att komma ut till stallet när jag mindes gårdagens ridtur då mina fossingar domnade bort av köld.
Nåja drog mig iväg så småningom och gjorde klart allting i stallet först, sen skulle Tina & Syrpa ut på en tur så då kunde vi ju inte låta bli att följa med ♥Bringa♥ och jag.
Det var en härlig ridtur och jag frös inte lika mycket som igår vilket var skönt.
Funderar på om jag ska anmäla oss till några tävlingar i vår? Det vore kul, ska bara komma igång lite mer först, fler privatlektioner vore på sin plats och lite mer ordning på tölten. Men det är ju lätt fixat ; )

Jag har även tänkt mig att jag ska plugga lite ikväll, vi får väl se hur det blir med den saken. Ärligt talat så kan jag inte tänka mig något tråkigare just nu =/
Synd att man måste gå gymnasiet, jag hade hellre praktiserat på en gård på Island =)

Har även hunnit med att städa mitt rum idag. Nu är det jättefint och rent igen!
Älskar mitt nya rum, inredning är roliga grejer det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0