Sjukling

Jag är sjuk, på sportlovet, varför? Suck... men det känns lite bättre idag i alla fall. Halsontet har gått över, men istället känner jag mig yr och trött. Kan inte ens äta, illamående.. suck. Skulle egentligen följt med Tina och tittat på unghingsten hennes idag, men det blev ju såklart inte av, det blir senare i veckan istället. Det ska bli kul.
Fint väder ute också, men ändå det kunde varit värre, jag blir frisk snart för jag kurerar mig själv med naturläkemedlet mamma gett mig, det hjälper.
Ringa till Lena och boka ridlektion med Bringa nu på lovet, mamma pays för jag är paaaank.
Imorgon ska jag och Nella ner på stan lite, jag vill ha ny jacka, men var är pengarna? hrm.. borta som alltid. Ge mig nya stövlar också någon! Dom där röda som jag såg häromdan från Bronx, vill ha, ska ha, måste köpa! Synd att det är en hel månad kvar till lön. Studiebidraget räcker ju inte vidare långt. Snåljåps-Sverige. Jag ska bli rik en dag, men inte så rik så att jag blir snuskigt girig. Men det är jag ju kanske redan? Usch... pengar varför finns dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0