Hästliv

Bringa, sommar
 Idag var Tina och jag ute och red i det fina kvällsvädret, var verkligen en härlig ridtur och blev glatt överaskad när Bringa bjöd på energisk ökad tölt i fin form en längre sträcka. Det kändes verkligen bra! Jag har utvecklats mycket på kort tid på sistone, mycket tack vare Carina som jag rider för varannan vecka men även på grund av att jag och Bringa känner varandra bättre nu. Jag vet hur hon fungerar och hur jag ska göra för att få fram de bättre sidorna hos henne. Det är en speciell och rolig känsla. Det var 7 månader sedan jag lärde känna Bringa och tiden har verkligen gått fort och det har varit något av det bästa jag varit med om på länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0