Kalla fötter

Sex and the city med Sofie igår, det var trevligt. Jag höll mig till och med ifrån att köpa godis, fast jag sa att jag skulle göra det. Det ni!

Idag har jag mest panik inför helgen, HAN kommer... Och så här i efterhand kan jag för allt i världen inte förstå varför jag tillät honom att komma och hälsa på i min sunklya.
Vad gör man i Falun?
Jag har faktiskt god lust att ställa in allt i sista stund, men samtidigt vill jag ju träffa honom, och min ekonomi tillåter inte att jag åker ner till honom på ett tag.

Idag ska jag i alla fall städa, och köpa en ny bäddmadrass, så roligt liv har jag för tillfället.


Kommentarer
Postat av: sofie

ja det var härligt, det ska göras igen. nu är jag nästan stadsing bo. så en träning och sex and the city låter bra:)

2006-11-20 @ 11:58:17
URL: http://somethingblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0