Höst

Igår när jag kom hem till mina parents i Orsa hade det snöat, idag har det som tur är smält bort. Men ändå, vintern är farligt nära. Det känns ändå inte jättejobbigt, det känns inte som att jag vill gräva ner mig och förvandlas till en liten hög av deppighet som det faktiskt känts vid den här tidpunkten tidigare år.

Mest av allt längtar jag efter Stockholm, den årliga julshoppingen på NK, promenera längst med Gamla stans smala gränder och glida in på något mysigt ställe och dricka något varmt, gå ut mot söder och bara njuta av atmosfären.
Jag gillar verkligen inte Falun, just nu blir jag bara arg när jag tänker på att jag måste bo kvar i denna tråkiga lilla stad minst till i sommar.





 


Kommentarer
Postat av: lovisan

jag vet, falun suger balle och så är det bara. men vi får se till att göra falun osäkert lite oftare sen när vi gemensamt fixat mitt leg, du och jag =)=)

2006-10-27 @ 19:28:16
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0