Dagen efter.

image109
Jag har varit nykterist-light de senaste månaderna, hälsan själv skulle man kunna uttrycka det. Därför mår jag lite extra dåligt idag, när det kändes som att allt skulle tas igen igår. Nu så här i efterhand kan jag verkligen inte förstå mig på mig själv som shotade Raki. Usch det är ju vidrigt, jag hatar raki och ouzo (no offense lovisa) och allt som inte är hederlig Svensk eller finsk vodka, okej där kanske jag överdrev lite, det mesta slinker väl ner när man har tempot uppe, vilket man får ångra dagen efter.

Problemet med mig är att jag aldrig tillåter mig själv att vara ordentligt bakis.
Vaknar klockan 9 och tänker att "Nej sluta sjåpa dig Erika", och går därefter ner och tar en kanna vatten och förväntar mig att problemet är löst.
Men det funkar ju inte, har inte kunnat gjort något vettigt alls idag, bara vilat, sovit, läst en tidning och på min höjd duschat. Lyckats tagit på mig ett par gamla mjukisbrallor som luktar kräkor också, URK! Tvätten nu.

Men men, jag ramlade inte, spydde inte och kom inte hem naken och så länge det är så väl är allt frid och fröjd.


Kommentarer
Postat av: Soophie

vi kommer att dö!!!!

2007-04-04 @ 08:43:40
URL: http://somethingblue.blogg.se
Postat av: lovisan

jag förstår dig fullständigt erika. JAG HATAR OXÅ OUZU. det är vidrigt och borde aldrig ha uppfunnits. dessutom har det för all framtid förstört mina chanser till njutning av lakritsshots eller annan alkoholkoncentrerad dryck med lakritsinslag (som egentligen är delicious)

2007-04-05 @ 21:57:01
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0