Hemkommen från hufvudstaden.

Viper room

Har tillbringat min påskhelg i Sthlm med ma cutie Sofie :) Mycket trevligt måste jag säga, lite shopping, lite utgång och mycket umgänge. Måste berömma Sofie också för hennes himla proffsiga kör-insats ;) Det är inte alla som skulle klara av det :P
Jag skulle egentligen ha stannat kvar längre för att hinna träffa kusinvitamin också, men sen kom jag på att det kunde vara bra om jag hann hem och packa om, träffa Ida + plugga lite innan jag åker till Alexander på torsdag.

Jag köpte BTW ett par skitsnygga skor också... Har visat dem på bloggen tidigare men de tåls att visas upp igen;
Shoes
Som sagt, alla som följt mig i mitt bloggande vet ju att jag har spanat in dessa snyggingar ganska länge, så jag passade på att köpa dem nu. Blev dock lite besviken för jag hade förväntat mig lite högre klack att leka med, de kändes nämligen inte höga alls när man hade dem på sig. Men Sofie tyckte i alla fall att de såg höga ut så jag är nöjd ändå.

Så då får jag väl avrunda med att tacka dig sötSofie för en underbart trevlig helg, hoppas du får en skön kväll med Bert och Ben & Jerrys nu ;)



- Anledningen till att jag tar godis ur hyllorna är ju just för att jag vet att de som jobbar där går och vräker i sig hela tiden!!

-Jaaa... men de jobbar ju liksom, det gör ju ändå inte vi.

- Jo det gör jag visst... bara inte där...

Så nu vet alla att så länge man jobbar någonstans (Hemtjänsten går tydligen bra det med) så har man rätt till förmånerna på alla andras jobb också... Haha...

Kommentarer
Postat av: the gay lennart

woohoo, tack för en underbart roligt och underhållande helg, tyvärr har det ju fått lite negativa sidor. jag har blivit beroende, suck ännu en last att tampas med, som om inte nötter och choklad räckte. haha nje då.. tack för helgen, ser fram emot en utomlandsresa omja ca två veckor

2007-04-13 @ 22:51:36
URL: http://somethingblue.blogg.se
Postat av: lovisan

jag vill också kunna gå/kunna ha på mig snuskigt höga klackar. desvärre är jag redan 1,72 och kännericke för att bli 1,80... då det endast är snyggt att vara 1,80 om man väger 50 kg. annars finns det risk för att man ser ut som en jätte. eller ett troll kanske med min frisyr. suck.

2007-04-17 @ 13:26:14
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0