Skoooor!

Värsta dilemmat här, hur många skor är det egentligen nödvändigt att ta med sig för en vecka i solen?
Jag har en tendens att packa för mycket men å andra sidan vill jag absolut inte stå där sen och förbanna mig över att jag inte har tagit med rätt par skor för just den partykvällen.
Jag gillar verkligen inte att behöva bestämma saker i förväg, men jag är rädd att jag måste det. För tar jag med mig alla skor får jag garanterat betala åtskilliga slantar extra för tungt bagage. Och det vill jag ju förstås inte...
Jag tänker att kanske begränsa mig till något i denna stil;
1 par öppna remsandaler
2 par ballerina skor
3 par partypumps (att ha när man går ut på kvällen)
 
Och såklart lär jag vara tvungen att dras med ett par fula flip-flops till stranden också. Jag äger ju faktiskt inget par sneakers när jag tänker efter, eller jo de jag har i stallet ibland... men det är väl ändå inte nödvändigt att ha med sig såna? Jag använder det ju ändå aldrig här hemma, kanske kan vara bra att ha förresten... Får inhandlas någon gång.

Jaja åter till sak, jag tycker den där sko-listan känns så futtig på något sätt? Har jag glömt något?
Kanske behöver flera par öppna skor att variera mellan?? Ballerina kanske blir för varmt.... Hmmm

Och det jobbiga var ju just att jag måste packa det här ikväll för imorgon ska jag tillbaka till Falun och för tillfället råkar ganska stor skogarderob finnas här hos mamma o pappa.

GAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0