Lite gladare.

Haha Fanny kan då verkligen konsten att pigga upp en :)
Kände mig lite nere och nu sitter hon och skickar låtar som "köttbulle-sången" och en massa ful musik på östgötska (btw den fulaste dialekten jag vet, synd att jag råkade hitta en karl i Norrköping, but i love him anyway). Sitter och garvar för mig själv nu :D

"Du får inte stoppa
köttbullar i näsan Marcus
du får inte stoppa
köttbullar i näsan där

Sluta upp å stoppa
köttbullar i näsan Marcus
du får inte stoppa
köttbullar i näsan sisådär"

Hahahahahahahahahahahahahahahaha HA HA HA.

Jag är då sannerligen lättroad....

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fanny roar till högsta grad.. ;)*smil smil* hacka hacka håååååål... ;)

2007-08-30 @ 14:51:09
URL: http://pintet.blogg.se
Postat av: Daniella

Heeej gumman!! ville bara meddela dej att din gudson e påvæg låg inne førra veckan med værkar och fick inte røra mig pga han ær påvæg 10 veckor førtidigt! så just nu får jag inte gøra någonting har skit ont øverallt å ska ligga stilla så mkt som møjligt før att inte få værkar igen! har æven fått 2 hemska sprutor før att hans lungor ska hinna utveckla sig innan han kommer...de ræknar med 3-4 veckor men hoppas såklart på att han væntar i 9 men men han verkar ha rætt brottom!! saknar dej pussshar!

2007-09-03 @ 13:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0