Nu är jag tillbaka i byn!

Så var man i Orsa igen.
Aningens mer snö här uppe... Bah! Det var verkligen inte vad jag längtade hem till. Jag har inte ens några vinterskor ju.
Hoppas på att få träffa lite folk nu när man är hemma...! Daniella ska hinnas med i veckan såklart. Och förhoppningsvis har Ida tid för mig också :D

Imorgon ska jag äntligen skriva en ordentlig CV, fundera på lämpliga jobb att söka och även kolla upp potentiella utbildningar att söka till nästa höst, och därefter se om jag behöver läsa in någon kurs på komvux (högre matte kanske?) jag ska vara så jävla effektiv helt enkelt. Har inte fått något vettigt gjort på hur länge som helst.
Det enda som känns tråkigt med att börja plugga är att jag kanske inte har tid och råd att ha häst då : (
Jag ogillar prioriteringar och att fatta beslut.


Kommentarer
Postat av: fanny

ska vi rida i vinter vädret? kramar och pussar

2007-12-04 @ 09:27:41
URL: http://pintet.blogg.se
Postat av: Erika

Jaaa det vill jag jättegärna göra, va roligt... :D Trodde knappt du va hemma. Du flänger ju fram å tillbaka till huvudstaden så ofta ;) Pusspuss

2007-12-04 @ 12:56:51
URL: http://wishi.blogg.se
Postat av: S

jag saknar sigvard, hahahahahahaha

2007-12-09 @ 08:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0