itsy bitsy teenie weenie yellow polka-dot bikini

Har precis varit på lunch med Lovisa... nu tänkte jag sätta igång med mitt etik-arbete om homosexualitet men det får vänta en liten stund till för jag måste stilla min bloggabstinens lite. Har inga lektioner idag så det känns rätt skönt ändå. Lena var sjuk som vi skulle ha socialpsykiatri med. Så istället ska jag och Sofie ner på stan och kolla lite bikinis. Det är ju högst aktuellt :D Även om jag redan har väldigt många som jag visserligen använder så känns det ju ändå alltid som att man vill köpa ett par nya inför kommande säsong. Hoppas jag hittar någon som faller mig i smaken. Isåfall så lägger jag ut bild.

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja jag har då iaf hittat min framtida bikini, with dots ;D

2007-01-24 @ 16:36:51
URL: http://somethingblue.blogg.se
Postat av: Sofie

men duu, efter att ha tittat lite värme tycker jag vi åker till egypten ;D tänk, du jag och en het jävla soool - hahahaha

2007-01-27 @ 13:30:18
URL: http://somethingblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0