Min vardag.

Nyss hemkommen till Orsa från mitt andra hem Falun, var hos Lovisa igår kväll med Micis, Linda och Sofie. Det var trevligt måste jag säga. Hade förberett mig på att dricka mängder med alkohol (nästan) men tyvärr hade jag ont i halsen och huvudvärk så det hann aldrig bli lika trevligt som jag hade tänkt mig. Nåja det kanske är bra för mig. Mitt tilltänkta nyårslöfte var nämligen att jag skulle begränsa mitt alkoholdrickande till ca 2 kvällar/månad. När jag tänker på det så här i efterhand kan jag inte annat än skratta åt mig själv. Men säg den som håller sina nyårslöften...

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå för om några timmar ska Anki komma och hämta upp mig, sen ska vi + Jessica och Ida åka upp till Grönklitt och käka lite gott :) Det ska bli mysigt... Och eftersom Ida inte var med oss på nyår får man förhöra henne lite om vad hon gjorde, plus att vi har lite att berätta om man säger så. Hihi...

Är lite sugen på att beställa lite smått och gott från strawberrynet.com, såsom flerpack med Juicy Tubes och nån ny parfym. Vill göra det nu innan lönen har kommit men det kanske inte är så smart.
För övrigt måste jag lägga ut ca 650:- på schampo och balsam plus runt tusingen på klipp och färg denna månad... Känns egentligen lite halvtråkigt, och med tanke på att jag råkade skicka efter lite för mycket kläder också lär det inte bli så mycket pengar över denna månad.
Jaja... jag och min ekonomi.

See you soon.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Samma nyårslöfte som dig nästan. Ska vara ölfri och spritfri i minst 3 månader och bara träna!

Funkat bra hittils;)

2007-01-06 @ 17:03:55
Postat av: Erika

Va TRE månader? Du är galen Jonas. Ehh och jag som tyckte att jag skulle vara duktig om jag lyckades hålla mitt löfte i typ en månad. Men jag har faktiskt inte brutit det än iaf :P

2007-01-09 @ 09:35:14
URL: http://wishi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0