Så var det dags igen.

Min sista termin på gymnasiet har börjat, ska snart på Samhäll C som är min enda lektion idag skönt nog. Sen ska jag också betala min studentmössa :D.
Detta väder och tankarna på den underbara helgen jag hade med min darling får mig på gott humör.
Bara det inte börjar snöa eller något, ska gå en sväng på stan idag och kolla lite, ska köpa en klocka för pengar jag fick av mamma på julafton. Antingen en DKNY eller Dolce & Gabbana. Men den DKNY modellen jag ville ha förut har förstås utgått, typiskt. Men jag lovar att lägga upp bild när jag har bestämt mig. Den ska i alla fall vara i guld. Jag vill även ha en Zorn-ring i guld, men kan inte riktigt bestämma mig om vilken färg jag vill ha på stenen. Men jag tänkte önska mig den i studentpresent så jag har ju lite tid på mig om man säger så. Rött och guld skulle se så tacky ut, men kanske en genomskinlig? Det har min syster och det är fint.


Kommentarer
Postat av: lovisan

du och dina exklusiva smycken erika ! tänk om man ändå hade haft lite sådana.

2007-01-09 @ 12:00:14
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0