Jag, märklig?

Okej då Lovisa, jag antar väl den här utmaningen.

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!


1. Jag avskyr nästan all form av tecknat (utom typ Simpsons) och kollade inte ens på det som barn.

2. Jag blöder ur vänster näsborre varje natt.

3. Jag gillar ofta sommarplågorna.
4. Jag tycker inte att idén att extrajobba som strippa låter frånstötande.
5. Ibland får jag lust att slå barn (INGEN kan vara så dryg, snorig och oförskämd som en unge).

6. Jag mår bra av att dansa i underkläderna när jag är ensam i min lägenhet.

Visst är jag egendomlig och pinsam?
Jag tänker inte skicka vidare detta så att någon mer stackare ska behöva hänga ut sig på detta vis...


Kommentarer
Postat av: lollo

Har läst massa sånna här listan och konstaterar att vi alla är rätt egendomliga av oss :P

2007-03-12 @ 01:37:12
URL: http://lollosvensson.blogg.se
Postat av: lovisan

whut ?? du blöder ur vänstra näsborren varje natt ? skumt. låter inte alls bra. inte någonstans.. lust att köra nå träning idag ? puss

2007-03-12 @ 15:37:55
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Bloggmammy

lollo: mjoo det stämmer nog rätt bra det ;) hur originell man än försöker vara så är man som alla andra.

lovisa: nej jag vet, det är något fel på min stackars näsa :( nääe jag är inte hemma men däremot imorgon?? Ska vi säga core och spinning?? :P

2007-03-12 @ 15:55:32
URL: http://wishi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0