Problem?

Det jobbigaste med att köpa för mycket saker är att man måste förvara dem någonstans, logiskt eller hur?
Mina rentvättade kläder bor för tillfället på golvet för jag har inte plats i garderoberna.
Jag kan mycket väl förstå att jag med min skofetishm har lyckats samla på mig fler killer-heels än Carrie i Sex and the city... men nu till problemet, var gör man av allting när utrymmena är liksom slut...?
Jag har aldrig sett mig själv som direkt trångbodd i min lya men nu börjar det kännas så.
Jag skulle vilja ha 20 kvadratmeter extra att ha som walk in closet... Då kanske det till och med skulle finnas lite extra plats för att samla på mig lite mer.
Anledningen till att jag tar upp det här är för att jag har bestämt mig för att vara en duktig flicka och åka hem och städa... Men hur fasen får man det att se rent och snyggt liksom sådär cleant ut när man inte har någonstans att göra av allt?? =/
Det är mitt i-landsproblem idag.
Pyss pysss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0