Min helg

Har haft en trevlig helg...
I fredags så var jag och Fanny med syster och shoppade lite på Kupolen... Hade ju egentligen inte tänkt köpa så mycket för har en del andra grejer jag måste lägga pengarna på (ny säkerhetsväst och lite annan utrustning bland annat). Men men, hittar man grejer så gör man så dert blev två par pumps, skitsnygga, och en klänning.
Sen på kvällen så kollade vi på film och drack te och åt kakor, lite tantigt sådär, men det var myyys.

Igår åkte vi till Leksand, och gick ut på Lucky (kul med nåt annat än Mora ibland).
Nu har jag precis kommit hem och känner mig lite halvtrött och extremt törstig  =/

Tack för en trevlig helg Fanny banny banan!

Alltid lika snygga, lägg märke till att vi har rätt lika skosmak ;) haha.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack själv snygging.. pusss

2008-08-10 @ 22:41:06
URL: http://pintet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0