Skriva av mig lite.

Dagarna går och nu är det inte ens en vecka kvar innan jag flyttar till Strömsholm.
Det känns skönt att få komma iväg härifrån ett tag, att gå här uppe i skogen gör mig faktiskt lite deppig,
Eller sommaren har ju varit bra och så, men jag vet att det hade gjort mig nedstämd att bo kvar här hemma hos mamma och pappa även i höst.
Jag vill ju komma iväg, jag vill ju göra någonting med mitt liv, jag har bara inte vetat vad.

Saker har hänt som har gjort att jag har funderat mycket, på mig själv och på min relation till en viss annan.
Det är så lätt att säga hur man tror att man skulle bete sig, hur man tror att man skulle agera i vissa situationer...
Men plötsligt är man där, och upplever saker man trodde och hoppades man skulle få slippa, då står man där, med sårad stolthet och sviktar på sina principer : (
Har aldrig ens existerat för mig att du skulle svika mig så, och varje gång jag tänker på det värker mitt hjärta.

Muse - Map of your head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0