Fredagkväll!

...lite lite fredagskänsla har jag faktiskt, trots att jag ska jobba hela helgen. Har jobbat mellan 7.30-18.00 idag, brukar inte behöva gå upp kl 6 på morgonen så jag är faktiskt lite trött.

För att känna in helgen lite har jag druckit ett glas rödvin och ätit choklad:



Den är för god, har precis upptäckt den och är lite rädd för att det kan komma att bli lite av en ny last ; )
Dessutom är chokladkakan på 250 gram, och förr eller senare äter man ju liksom upp allting.
Jaja så kan det vara...
En positiv sak är att jag har bestämt mig för att äta enligt raw-food principen två dagar i veckan i alla fall.
Det ska ju vara så hälsosamt och förebygga en massa sjukdomar med mera, så man kan ju alltid ge det ett försök : )
Dessutom tror jag att man kanske blir piggare av det och det skulle nog jag behöva.

Kom hem från Norrköping igår, och nu är det väl mestadels jobb som väntar...
Men det är bara positivt, har kommit på en massa grejer som jag vill göra, och självklart är det inte gratis direkt!
Trivs bra med mitt jobb också så det känns skönt.

Ha en trevlig helg gott folk!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej , har du haft en bra dag? :)<3

2008-06-27 @ 21:46:34
URL: http://noppi.blogg.se/
Postat av: Fanny

grekland åker vi till.. för just nu önska jag bara att få komma bort, inget är bra just nu.. önska du var här hos mig.. imorgon kommer jag hem, vill du gå ut i helgen eller något? kyss

2008-07-02 @ 21:14:32
URL: http://pintet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0