Inget hjärta slår för evigt...

Har kommit hem från Fanny rätt nyss, vi har varit ute på promenad och druckit te, såå vår grej : )
Lika trevligt som alltid.
Är så skönt att det är ljust om kvällarna, dessvärre för det ju också med sig att man blir piggare, bra ibland dåligt ibland. Inte så roligt när man ska gå upp på morgonen och känner sig som en zombie för att man inte har kunnat sova dock.

Fick en obehaglig överraskning nu när jag kom hem, skulle ge min lilla farbror till kanin mat, gick ut i stallet och trodde allt var som vanligt (han har hela höloftet för sig själv så ser man honom inte alltid är det inte så konstigt), men jag pratar alltid lite med honom så han vet att jag kommer, hihi.
Men precis innan jag skulle gå därifrån så ser jag att lilla Mosse gett upp sitt liv : (
Åtta år blev han, så det var nog en naturlig och förhoppningsvis stillsam död då han verkade pigg igår.
Vila i frid lilla vän!




Kommentarer
Postat av: Fanny

lille mosse...beklagar sorgen..

2008-05-21 @ 21:46:59
URL: http://pintet.blogg.se
Postat av: Anonym

gud jag börjar nästan grina nu igen.. lille lille mosse...

2008-05-25 @ 15:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0