Sommar sommar sommar!



Gud vad sommaren har gått snabbt, men än är det ju några veckor kvar innan hösten kommer. Det har varit en underbar sommar på många sätt, även om jag hade tänkt hinna med mer saker än jag gjort. Men vad gör det egentligen. Just nu känns det på ett sätt bra att skolan börjar ingen för nu är det bara ett år kvar sen går jag ut. Ska bli så skönt, men jag kommer säkert sakna jättemånga som jag redan nu vet att jag kommer tappa kontakten med.

Har även bestämt mig för att jag inte kommer att fortsätta lika mycket med "hästeriet" i höst. Tråkigt, men det har tagit så mycket av min tid - på både gott och ont, så jag tar en paus i ett år nu. Kommer naturligtvis att fortsätta rida men inte lägga ner lika mycket energi på träning och sånt. En period var det det enda jag tänkte på från att jag gick upp på morgonen till det att jag gick och lade mig på kvällen och det var väldigt intensivt. Jag känner att jag vill lägga energi och tid på andra saker också. Hästar är verkligen ett heltidsprojekt som jag sagt så många gånger förut.

Gotland var hur kul som helst, som förväntat. Jag vill åka mer :) Det var jättetrevligt att umgås med mina fina vänner annat än på hemmaplan och som det partyanimal man är så känner jag redan stor abstinens.
Men i november så ska vi åka igen, lite längre bort denna gång. Längtar mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0