Utmanad

Okej Fanny, jag antar din utmaning:

3 saker jag skäms för:

• Jag skäms varje gång jag stöter ihop med ett visst gammalt ONS, inte för min egen del, utan för hans.

• Varje gång jag är hos tandläkaren och skamset erkänner att jag typ aldrig använder tandtråd.

• Ibland har jag skämts lite när jag vaknat upp dagen efter en rejäl partynatt och inser vad jag har gjort eller vem jag har hånglat med.


3 saker jag är stolt över: 

• Att jag har ett bra självförtroende och vågar vara den jag är.

• Jag är stolt över Pride och det vi har åstadkommit tillsammans.

• Allt jag är begåvad med ;)


3 saker jag vill göra nästa år:


• Söka till British Racing School inför år 2008.

• Och innan det, göra alla praktik-timmar hos en galopptränare, gärna i Skåne.

•  Ta studenten och flytta ifrån Falun (men inte hem till mamma och pappa hoppas jag). 



3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:

• Galoppträningen på Strömsholm  för MS (det var så kul och givande).

• Gotlandsresan med mina älsklingar (ni är totalbäst)!!

• Kanske nyår? Vem vet ;)


3 saker jag inte kan klara vardagen utan:


• Vännerna, självklart.

• SMS.

• Pållen.



3 personer jag avundas:


• Ähh, jag kommer uppnå det jag vill här i livet med hjälp av de talanger och den viljan jag har så jag behöver inte avundas någon.


3 personer jag utmanar att göra en liknande lista:

• Sofie

• Lovisa

• Jonas


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ahh bra erika...! =)

2006-12-26 @ 13:18:17
URL: http://pintet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0