Friday I´m in love

Fredag igen då, veckorna går allt bra snabbt.
Underbart med helg, inte för att veckan varit speciellt jobbig men ändå
Varit i stallet idag, pysslat lite och fixat, sen åkte jag hem till Nellja och pratade och tittade på lite bilder från Thailand. Hon var hos mig i veckan också, och hälsade på i Falun i min lägenhet som hon inte sett förut. (Som jag iochförsig inte kommer att bo kvar i så länge till), Gustav får ta lägenheten så fixar jag något eget, eller hrm rättare sagt mamma fixar ny lägenhet åt mig.
Känns skönt faktiskt!

Nu är har jag bara tre stycken problem:
1. Matteprovet nästa vecka *HUH*
2. Spanska provet nästa vecka (eg. inget problem bara jag pluggar lite mer)
3. Styra upp ekonomin, urk hur skall jag ordna det? Pengar är ju till för att spenderas...

Jaja, nog om det, nu ska jag fortsätta njuta av fredagkvällen.

See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0