isbit

Gick och la mig tidigt igår, misslyckad kväll minst sagt. Var på dåligt humör och ledsen av en viss anledning.
Sov 12 timmar inatt men det kändes ändå inte bättre i morse när jag vaknade.
Gick upp och åt frukost och tänkte att jag tar mig till stallet så fort som möjligt för det är ju alltid skönt att komma ut lite.
15 grader minus och så ser jag att syster tagit med sig min bästa o varmaste vinterridtröja att ha på jobbet! Blev grinig så pappa blev tvungen att åka och hämta den...

Kom till slut ut på en skön ridtur, tränade ingen dressyr eller så utan var bara ute och rensade tankarna lite, och det hjälpte, Bringa är min bästa vän <3
Nyss kommit in nu och jag känner mig tyvärr som en isbit! Kallt som satan ute och jag har inte frusit så mycket på länge, INTE skönt. Usch ibland hatar jag vintern när det ska vara så här jävla kallt så att man inte ens kan gå ut utan att frysa ansiktet av sig.
Men nu är jag iallafall på bättre humör - så jag antar att den friska vinterluften hjälpte lite.

Bowling med Emma, Ida, Jessica o Anki ikväll, mitt nyårslöfte (eller vårt) om att umgås mer håller ju och det är toppen =) Älskar att vara med er.
Ser fram emot en sommar där jag får vara med er på Gotland - det kommer bli så kul! LÄNGTAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0