1:a maj

Så var det plötsligt maj, tiden går allt bra snabbt. Känner mig allmänt glad över att det äntligen är vår och snart sommar. Det enda som tynger mig lite är allt plugg, det känns verkligen inte kul. Måste börja ta tag i det och sluta skjuta upp jobbiga saker.
Valborg igår, det var helt okej, trevligt att träffa er mina vänner, längtar så till i sommar då vi ska umgås mer. Kom ihåg 1:a juuuni, 1:a juuuni och inte 5:e maj, och lyssna inte på Ida i fortsättningen för hon har mestadels fel (ta inte illa upp Ida, men både du och jag vet ju att det stämmer)... heh.

Ska rida med syster-yster idag, Bringa och Syrpa : )
Så fint väder och snön är nästan helt borta, nu kan man börja rida i skogen igen och det känns såå skönt.
Men igår var jag rädd att jag skulle träffa på en björn eller något, då hade jag fått panik.

Jag vill ha sommar, ge mig nu!
Vill ha ny bikini också, men den jag vill ha är för dyr för min ekonomi, måste spara. Resor är roligare än nya kläder, punkt slut, i alla fall just nu.

Solsken, solsken solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0