Lagar hit och lagar dit, jag kommer att drömma om ärvdabalken

Dagen har gått åt till att plugga rättskunskap, det var faktiskt rätt jobbigt och svårt idag. Men hade bestämt mig för att göra klart det idag, för att slippa ha det tyngandes över mina redan blytunga axlar. Fredag nästa vecka blir det besök på Svea Hovrätt, jag hoppas och tror att det kommer att bli intressant. Och hela denna torsdag ska ägnas åt att gå på rättegångar på tingsrätten.


Nog om plugg, efter att jag varit så duktig och pluggat rättskunskap så tillät jag mig såklart lite avslappning á la netshopping, eller ja rättare sagt så valde jag ut mina nästa offer. Två av dem ser ni här nedanför, men jag har även spanat in lite andra saker som jag funderar på att inhandla, bland annat ett par pumps i silver med matchande väska samt en snygg top i chiffong med sidenband. Sedan tror jag inte att det är något mer jag just behöver, förutom ett par svara låga bekväma sneakers att ha på jobbet, det vore bra om de hade en sviktande sula också så att jag slipper få ont i mina stackars knän. Men som vanligt prioriterar jag det tråkiga men mest nödvändiga sist.

För övrigt har det inte hänt så mycket idag, och kvällen fortsätter väl i samma lugna stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0