Paddling

Sitter i skolan, håller på att göra det sista rycket med kurserna nu, är nästan klar. Hur skönt som helst. Drygt en vecka kvar till lov, men det känns inte som att någon ordentlig sommar har kommit än inte. Hade hoppats på lite värme men nejdå. Jaja det kommer väl!

I söndags så var vi ute och paddlade med klassen, jag och Sofie är bra på teamwork måste jag säga, inte för att vi vill styra åt samma håll men ändå. Nästa gång tar jag en kajak så att jag får bestämma över mig själv ; )
Vi sov över på en mysig ö och hade det allmänt trevligt, godis är gott men grillade marshmallows är ju ingen höjdare enligt mig då. jag sov faktiskt oväntat bra med tanke på det ojämna underlaget och kylan.
Jag Linda, Lovisa och Sofie lovade att vi ska ut och paddla tillsammans i sommar också, men det lär bli två olika gånger eftersom att Lovisa och Sofie inte är hemma samtidigt! Men då får ju i alla fall jag och Linda paddla två gånger : )

Nu ska jag fortsätta med pluggandet. Wish me luck - eller nej förresten, det behövs inte : P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0