Flamingo

Så blev det att man följde med på studentfest i torsdags ändå. Det var väl ok, men ärligt talat så kunde det lika gärna ha varit. Antar att det kanske blir mer folk nästa år när alla fyllt 18, men kvällen hade ju sina trevliga inslag i alla fall.
I fredags blev det utgång på Flamingo i Borlänge med förfest hemma hos Sofie Rindeskär, det var mycket trevligt det. Jag och Micis gjorde vårt bästa för att komma i feststämning hemma hos mig innan, synd bara att jag inte hann dricka så mycket innan som jag egentligen hade velat. Kvällen var rolig, tack hela Falufrigänget för det! Även om man blev kallad mindre trevliga saker av Rebecca under kvällen, haha kvinnan blir ju riktigt vulgär med lite alkohol i kroppen.

Eftersom att varken jag eller Micis tog oss hem till mig efteråt som vi hade tänkt, så sov jag över hos Linda, i samma säng som en aningens jobbig Sofie som inte kunde sluta skratta åt mig (jag fattar inte varför, det var såååå synd om mig). Jag kände mig lagom fräsch morgonen efter, hade inte haft med mig några grejer eftersom jag planerat att sova hemma, rök och alkoholsmak i munnen och ikädd Sofies mjukisbyxor i storlek Mycket-Extra-Large och en batikfärgad t-shirt lånad av Linda som antagligen hade varit heltrendig på en hippie en si-sådär 30 år tillbaka i tiden. Sen åkte jag och Sofie tillbaka till Falun igen och väl hemma igen efter en lång dusch så kände man sig ju nästan som folk. Micis kom senare och hämtade sina grejor hos mig och det fyllot hade ju självklart ramlat igår, sååå smutsiga byxor har jag inte sett på länge :P hähä.

Lördagen blev ju då lite lugnare, åkte med Emma, Micke och Jessica hem till Orsa igen och vi stannade även till en sväng i Rättvik och där plockade vi även upp Adam som varken jag eller Jessica träffat sen Gotland. Det var lite trevligt, vi var ute och käkade en god men tyvärr lite för kall middag på Vi på Hörnet tillsammans med Angelica som kom hon också :)
Det var trevligt det... Jag åkte hem sen för jag kände inte för något fortsatt sällskapsliv tråkigt nog, på grund av vissa orsaker.
Men jag ser fram emot Sigtuna och bodarnafesten som Adam nu lovat att vi ska få komma på. The Gotland gang 2006 ska träffas igen trots att man inte trodde det då, och som Adam så roligt uttryckte det igår: "Hade man vetat att man skulle träffa er igen kanske man inte hade betett sig så crazy".... Haha, och ändå var han den mest städade av oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0