Singel


Det var ju egentligen tänkt att jag och Jonas skulle på studentfest ikväll. Men med tanke på vissa saker som hänt så känner jag mig rätt nere. Så vi får se hur det blir, kanske orkar fixa mig iordning och ta mig ner en sväng om ett tag. Lyssnar på partymusik som min Jonna har skickat och känner mig ändå rätt partysugen. Saknar dig och våra tokigheter gumman!
Imorgon blir det i alla fall singelkväll på Flamingo, ska självklart dit med mina vänner som håller världsklass, jag tycker så mycket om er så ni anar inte.

Igår var jag och red min nya medryttarhäst Cinnamie också, det var mycket trevligt, är lite glad i den hästen. Så pigg och trevlig, det känns bra.

Fick precis en ny parfym av min kära pappa, Lancome - Miracle so magic, jag är kär i den doften! Och en flaska champagne av gulliga mamma, nu känner jag mig faktiskt lite gladare.
Tur att man har världens bästa familj i alla fall, jag har faktiskt de bästa föräldrar man kan tänka sig. Skulle inte vilja ändra något på dem.

See you darlings!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0