Dagarna går.

Jahaja, här går dagarna...
Denna dag har hittills mest bestått av umgänge med Emma, trevligt det. Var ett tag sen nu faktiskt, men så blir det väl när man bor på varsitt håll.
Själv vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen, börjar bli hemskt segt att bo kvar här uppe i ödemarken men det måste jag göra någon månad till tyvärr.
Sedan vet jag inte riktigt, har typ tusen idéer om vad jag vill göra men jag ändrar mig så snabbt. Vet inte om jag vill åka till Skåne längre, fråga mig inte varför men plötsligt känns det inte alls lika lockande. Vill hellre vara hos min darling. Det känns som att ett år på distans liksom får räcka.

Har dock funderat fram och tillbaka på att utbilda mig till djursjukvårdare, det är brist på sådana idag. Men då måste jag läsa Biologi B, vilket kanske i och för sig inte är det svåraste man kan göra. Det hade varit värre om jag hade kommit på att jag ville bli läkare eller något annat drygt där det fattades X antal mattekurser.
Lätt irriterande är det ju visserligen att jag inte kom på detta tidigare, så att jag kunde läst det på gymnasiet. Men som sagt det kunde varit värre...

Är också mycket sugen på en sådan här skönhet:
image202
En ragdoll-misse.
Men gärna brun colourpoint. Fast olika varianter av tabby är också fint, så vi får se lite, det är väl ändå individen man fastnar för sedan.
En sådan ska det bli när jag och darling flyttar ihop.

Kommentarer
Postat av: MICKAN

hej babe ! vad säger du nu, inge skåne & stall & jockey ? meen, du kan ju du oh! hihi

2007-08-28 @ 20:09:06
Postat av: Erika

MICKAN: Haha jag vet, velpottan nummer 1. Jag vill samtidigt som jag inte vill, ja du fattar ;)

2007-08-28 @ 20:12:06
URL: http://wishi.blogg.se
Postat av: Fanny

börja plugga med mig.. sen flytta vi... men dp gärler det att börja plugga nu.. för att söka till våren ska kurserna vara klara 15 nov.. hehe ;)

2007-08-29 @ 10:14:13
URL: http://pintet.blogg.se
Postat av: Erika

Heh ja det kanske man skulle göra, men vadfan pluggar man typ två kurser på heltid så hinner man ju klart på två månader, jag jobbar ju knappt :) Vi ses senare idag förresten!

2007-08-29 @ 10:34:10
URL: http://wishi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0