Girlylicious.

Alltså så mycket som jag pluggat idag har jag fan inte gjort på länge. Har blivit klar med två jobbiga grejer till socialpsykiatrin. Att jag dissar franskan och sitter här i stället är i och för sig en annan femma. Men nu har jag varit ensam med läraren på de där jäkla franskalektionerna så många gånger att jag inte har någon lust att vara det idag igen. Snacka om slö grupp.


Gårdagen var ju helt okej i alla fall... Eller jaaa, jag hade sett fram emot att komma hem till en god lagad  middag efter träningen. Men hmm så blev ju inte fallet. Har typ levt på morötter och spenat den här veckan, väääldigt hälsosamt då, eller inte. Men ahh har fan helt tappat inspirationen till det här med matlagning.



Eftersom att jag hade så många dejter att gå på så att jag typ blev helt förvirrad (tjena) så tackade jag nej till alla och tillbringade resten av kvällen framför treans Girlylicious vilket bestod av tre program nämligen Men in trees, Top model och Lustgården. Vadå tjejteve?
Men amerikanska Top Model är ju bara för mycket, en samling hysteriska über-amerikanska tonåringar med drömmar om en lysande modellkarriär. 
top model

Men seriöst hur många vinnare av top model är det som blir speciellt uppmärksammade och kända egentligen? De får typ göra en kampanj för något billigt sminkmärke (läs L'Oreal) gå på nån filmpremiär och sen erbjudanden om B-iga katalogjobb. Ingen av dem har ju knappast blivit nästa Kate Moss eller ens i närheten.
Men visst varför inte, det är säkert en rolig erfarenhet, men de flesta verkar ju ha skyhöga förväntningar.
Och vad är grejen med att gå in och gråta framför juryn? Som om deras tragiska livsöden och bakgrunder skulle få juryn att sympativälja dem? "Visst, hon blir asful på bild och har HELA storlek 36 i kläder men vi låter henne gå vidare ändå för det är ju så synd om henne". Eller inte...
Och sen galningen Tyra Banks på detta.




Lustgården var ju lite kul kanske utom paret som skulle gifta sig men inte ens hade haft sex med varandra.
Jag behöver inte förstå mig på alla människor... så mig gör det inget, men jag kan ändå inte låta bli att tycka det är lite obehagligt att gifta sig med nån som kanske suger i sängen. Vad gör man tillsammans resten av livet då liksom? Dricker mjölk och äter kakor?

Nej nu ska jag lägga ner mina funderingar och dra mig hemåt. Spinning ikväll ju...
See you!


Kommentarer
Postat av: tjejen till höger

jaa men jag har hört att det är många som anser att dricka mjölk och äta kakor är en viktig del i deras förhållande ;)

2007-02-16 @ 09:51:39
URL: http://somethingblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0