Inte ett dugg synd om mig egentligen.


hästar snöhästarhorstal
Vad maaatt jag blir på mig själv! Utsätter mig för saker jag vet kommer att göra mig ledsen och irriterad. Nu sitter jag här missbelåten och självömkar.
Och inte blir det bättre av att Pride bara blir sjukare och sjukare :  ( min stackars lilla pålle. Såg precis att jag är ledig imorgon, då ska jag vara i stallet hela dagen : D. Eller inte riktigt för jag ska ju hinna med en fika med vännerna, och Body Pump på Må bättre.
I juni ska jag till Strömsholm igen och rida. Längtar!

Men man ska inte vara allt för optimistisk nu, den här jobbiga dagen är ju faktiskt inte slut riktigt än. Men den ska avslutas med sånglektion och sedan spinning i alla fall. Så lite roligt blir det ju.

Kommentarer
Postat av: the one you loooove

men duu, pizza muntarar upp dig, de e lugnt..... tjooojooo

2007-02-19 @ 14:02:52
URL: http://somethingblue.blogg.se
Postat av: lovisan

är du på body pump imorgon ?!? pusssssss

2007-02-19 @ 18:45:36
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0