Jag klarar mig alltid.

Livet består av toppar och dalar, men man klarar sig alltid bara man har styrkan och viljan. Jag tänker inte lägga energi på saker som inte ger mig någon tillbaka. Det är slut med det nu.

Helgen har varit trevlig, i fredags var det middag hemma hos Linda med falufritjejerna, very nice, broccolipaj är gott! Sedan skulle vi fortsätta in till flygklubben för att kolla läget på Amarus 19-årsfest. Visst det var väl helt okej, men det kunde varit mycket roligare. Och Lovisa sammanfattade det hela med "festen där allt stod stilla utom Amaru". Men man har rätt att vara lite överförfriskad på sin egen födelsedagsfest tycker jag :). Haha. 

Lördagen däremot blev faktiskt roligare, egentligen var jag rätt trött och låg hemma och åt pistagenötter framför Dirty Dancing som gick på 3:an när Emma ringde och frågade om jag skulle med och bowla med vidare utgång. "Nääee" sa jag pessimistiskt, "Jag är trött och orkar inte men ha så kul ni", haha. Jaahaa sa hon då men ringde inte lång stund senare och frågade om jag inte ens ville vara med och spela spel men hoppa över utgången, för om inte jag skulle komma så kunde ju inte de spela spel för de var bara tre personer och man behövde vara fyra. Då kändes det lite elakt att säga nej så det gick jag med på, och tänkte att det kunde ju bli trevligt med lite spel i alla fall.

Sen när jag väl hade hoppat upp ur soffan och börjat fixa till mig lite så blev jag på värsta partyhumöret, dunkade musik och sminkade upp mig så det blev utgång för min del också, och det var den roligaste utekvällen på länge! Väl på Wasa träffade vi Ida också och vi dansade heeela natten lång!

Lite tråkigt med skolvecka imorgon men det får man väl ta.

Ha det bra och kom ihåg att ingen gillar att bli tagen för given!
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: lovisan

kul att lördagen blev mer lyckad än fredagen för dig iaf =) aaah det ska bli skitkul med pump ikväll =)

2007-02-05 @ 12:13:46
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Sofie

låter som en trevlig kväll hörru, btw - jag har eran vodka flaska i min väska ;D hahaha

2007-02-05 @ 19:43:47
URL: http://somethingblue.blogg.se
Postat av: Sofie

låter som en trevlig kväll hörru, btw - jag har eran vodka flaska i min väska ;D hahaha

2007-02-05 @ 19:44:29
URL: http://somethingblue.blogg.se
Postat av: MICKAN

det låter bra erika !
lägg energi på allt bra istället :)

2007-02-06 @ 09:18:29
URL: http://michaelan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0