Ny dag.

Ny dag och nya möjligheter... Klockan var egentligen ställd på 10 men jag vaknade mycket tidigare än så och kände mig jättepigg och utvilad så jag klädde på mig lite snabbt och sprang ut på en joggingrunda. Hemskt skönt och det kändes som om jag behövde det efter gårdagens funderingar. Även om jag vaknade inatt av att jag blödde näsblod, det var lite scary för det var faktiskt första gången i mitt liv jag gjorde det (!). Nåja nu känns det mycket bättre efter att ha sovit och joggat bort mina jobbiga tankar, ska snart duscha och käka en lång frukost och sen vänta på att Fanny kommer och hämtar upp mig så att vi kan åka till skolan. Klockan 14 ska vi på studiebesök på RIA med våran socialpsykiatri-grupp, det kan ju bli intressant!

Sen ikväll blir det middag med mina kära vänner och efter det vidare på Amarus flygklubbsfest. Det ska bli SÅ trevligt att träffa er ikväll :) Och idag har jag större lust att vara social än jag hade igår så jag kommer bidraga med mitt glada humör... Haha!

Vi ses, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0