Hur jävla svårt kan det vara?

Att klippa en normal lugg när man är utbildad frisör?
Bad att få kapa min lugg i fredags när jag toppade resten av håret och istället för snedlugg kunde hon klippa hellugg den här gången, men det var tydligen ett projekt från helvetet eller något.
Ser ju nu att jag ser fan inte klok ut, typ på ena sidan är det uppklippt fram så att resten av håret möter upp luggen men på andra sidan är det klippt rakt av till världens fulaste kant. Typ ojämna sidor och olika längder. Får fan ta tag i det här själv.
Och jag som trodde att jag hittat min frisör, men icke.

Kommentarer
Postat av: Sofie

min kära erika jag förstår dig, frisöer är inte något att lita på, de jävlas bara..;P

2007-01-28 @ 21:08:36
URL: http://somethingblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0