Laaat

image172Ligger inne och äter Ahlgrens bilar och läser Djävulen bär Prada, känner mig hemskt slö.
Istället borde jag vara ute och jogga och bygga upp min kondition igen, som för tillfället kunde varit bättre. Jag vet att jag verkligen kommer att behöva den när jag börjar med galoppen på heltid, men jag känner mig inte ett dugg lockad av att ta tag i det. Men gör jag det inte nu kommer jag ångra mig sedan, dessutom är det skönt att komma ut lite och inte bara sitta inne hela dagen. Skittråkigt väder är det också...
Jaja Fanny skickar över lite ny musik till mig nu som jag kan ha i öronen, med bra musik vet jag ju att det till och med brukar vara kul.
Så därför har jag bestämt mig för att ge mig ut, JUST DO IT liksom, HAHA!!

Pratade precis med Malin och Sofitel och Monte Bello ska starta på Jägers imorgon :) Ska bli spännande att se... Hoppas det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0