Mösspåtagning!

image157
Igår inleddes studentveckan med mösspåtagning, Falun har tydligen väldiga traditioner när det gäller det där, jag visste ju litegrann men jag var faktiskt inte förberedd på att jag skulle behöva hoppa på ett ben och tala latin, haha... Det var lite kul faktiskt med allt man skulle göra, måste få tacka Anna Daneberga också för enkronan från 88 som jag fick av henne, den skulle man kasta i en brunn sen och jag hade inte hittat nån egen... Alla som kastade med mig träffade brunnen! Vi var riktigt bra. Sedan blev jag mer eller mindre tvingad till att agera modell för Falukuriren, den vackra bilden synes här ovan med en asgarvande Fanny i bakgrunden :)

Sedan framåt kvällen var det förfest på Anna Berglunds takterass, very nice kan jag ju säga. Och med fortsatt galej på Etage. Imorse mådde jag mindre bra, Fanny låtsades som att hon mådde bra men det vet jag att hon inte gjorde :P Hahaha....
Linda glömde sin kamera i min väska igår så jag tror jag tar mig friheten att lägga upp lite kort senare. Himla trevlig kväll var det i alla fall, med det bästa folket!


Kommentarer
Postat av: Sofie

aaah, det va roligt :) jag gillar falufriiii

2007-06-05 @ 23:07:47
URL: http://somethingblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0