Helt dum i huvudet typ.

Är jag det, som har dissat Strömsholmsjobbet?
Jag tycker inte det, men det tycket Ida.
Men jag ser det som så att det kommer fler chanser, och är magkänslan inte 100 % "JA" så är det kanske inte rätt.
Plus att jag inte kan slita mig från fullbloden...
Jag älskar galopp men nu börjar jag tveka inför British racing school också... Det känns så oerhört ego att bara åka iväg i ett år när jag har Alexander här hemma.
Men samtidigt hade det varit så grymt kul, jag har liksom tänkt på det så mycket, längtat så mycket.
Det vore verkligen mitt livs dröm.
Nu eller aldrig.
Men måste det verkligen vara så?
Antar det, för innerst inne vet jag att sen är det för sent.


Kommentarer
Postat av: Fanny

TACK så mycket..! =)
Jag vill oxå göra nå med hästar ska vi inte dra till tyskland eller något och jobba lite efter sommaren mot hösten? *vill*

2007-05-11 @ 14:49:13
URL: http://pintet.blogg.se
Postat av: Erika

Jo det hade onekligen varit något :)

2007-05-12 @ 09:53:41
URL: http://wishi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0