Sista rycket.

Den här veckan ska alla kurser vara klara, gud vad jag ska njuta i helgen!
På fredag blir det också mycket trevligt umgänge hemma hos Teresia tillsammans med min kära klass, kul det :)
Har precis varit på stan en sväng med Sofie, och som vanligt hittar jag någonting jag vill ha. Närmare bestämt två par skor, men eftersom att båda skorna såg så otroligt fula ut på websidan så tänker jag inte lägga upp några bilder ;)
Men jag ska köpa dem så fort studiebidraget kommer i alla fall.
Jag har egentligen för många partyskor med tanke på hur sällan jag är ute nu för tiden, och det är ju i ärlighetens namn inte så konstigt med tanke på var jag helt ofrivilligt lever någonstans. Här är man välkommen överallt oavsett om man har lagt ner timmar på en sexig outfit och killer heels eller om man istället väljer att bära tomteskägg och birkenstocks.
Men jag har väl någon mysko förhoppning om att jag någon gång kommer leva stekarliv på Stureplan, vad vet jag?

Hur som helst så beställde jag en studentklänning från en liten engelsk webshop för ett tag sen och den kom i fredags. Den satt perfekt så jag är himla nöjd... Nu är allt klart! Har både fina skor och fin klänning, det enda som är mindre fint är studentmössan. Lovisa tyckte att jag såg ut som en kapten i den, men det kanske var för att jag hade glömt plocka ur pappret innan jag provade den. Den blev ju liksom lite högre då...
Men jag kan faktiskt stå ut med att se töntig ut, tro det eller ej.

Gah! Här sitter jag ju faktiskt för att göra klart det sista i pedagogiskt ledarskap, inte för att blogga!

*Svisch* ...I'm gone.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Klart du kommer bli snygg i din mössa *harkel*
såg inget heller allt för sexig ut men de bjuder vi på.. ;) *hehe* Tar med boken imorgon så du klarar uppskrivingen sen..! =)

2007-05-22 @ 19:51:07
URL: http://pintet.blogg.se
Postat av: lovisan

oh det ska bli så JÄVLA skönt när allt är över på fredag !! wunderfoul. ey, du lär fan följa med mig och köpa skor någon dag ! jag BEHÖVER sköna men snygga partyskor. äger endast ballerinor och dem dissar du som ingen annan i partysammanhang har jag allt hört från soffipropp. haha

2007-05-23 @ 09:10:34
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Jaaaag.

Fannybanan: Jopp skitsnygg, tack så mycket :) Jag sitter här och väntar på dig nu!
du med fluff: I know, det blir underbart. Jepp självklart följer jag gärna med, säg bara till! Näe ballerinor är inte mycket för världen när det vankas socitetsparty ;)

2007-05-23 @ 10:27:24
URL: http://wishi.blogg.se
Postat av: Sofie

snart så sanrt ska vi slippa jobbiga skolan, och när det är klart ska ajg hopp och hoppa lite mer på allt som skola heter. innan ajg ska läsa upp mina betyg iaf, hahah hoppas du gör mig sällskap ;D

2007-05-23 @ 21:15:19
URL: http://somethingblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0