Så var helgen över...

...för den här gången!
Har varit trevligt, fest hos Jonatan & Tony på Tomtebo i går med utgång på Wasa efteråt.

Idag har jag inte gjort något speciellt, jag mamma, pappa, syrran & Jonatan var och käkade buffé förut för att fira mamma lite i efterskott, hon fyllde år för ett tag sen men var i Tyskland då. Det var mycket gott!
Sen om en halvtimme ska jag se sista avsnittet av "Ensam mamma söker", så ser min mycket actionfyllda kväll ut ; )
Vad jag ska göra senare i veckan återstår att se, men Fanny visst har du lust att rida med mig iaf? ; )
Sen blire nog Norrköping till helgen...
Eller om jag ska vänta med det och låta dem tapetsera lägenheten i helgen så är det fint när jag kommer ner nästa gång : ) hehe.
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-05 @ 14:39:06
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0