Sötprinsen!



Var ledig idag, så åkte och hälsade på Nella och Flippen runt 11-tiden, Nella skulle iväg lite senare så jag var barnvakt ett tag. Var jättemysigt och trevligt, Philippe var så glad så! Två tänder har han fått också, så nu kan han bitas lite, hehe.
Han börjar bli såpass stor att han ler när man gullar med honom och han kan sitta lite själv också, hur duktig som helst ; )
Lilla solstrålen.

Sedan på eftermiddagen så åkte jag direkt och hämtade upp Fanny, och så drog vi ner på Mora en sväng för hon hade ett par ärenden. Hennes syster Ida följde med också.
På fredag åker Fanny & Tomas till Egypten, blir nog jättehärligt för dem! Får väl se om hon ser ut som en kräfta när hon kommer hem, eller om hon har vett att sola med måtta, haha.

Imorgon är det valborg också, det lutar åt att det blir till att parta i Falun med Jonna och Linda, nice nice!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Han e ju så söt....! Kan lova dig att jag kommer vara brun som en pepparkaka när jag kommer hem... :P men skönt kommer de blir iaf...mysig dag hade vi idag oxå...pussas

2008-04-29 @ 20:35:17
URL: http://pintet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0