Jag har det så braaaa!

Känner mig så optimistisk just nu!
Håller på och packar och grejar inför flytten på söndag.
Har packat ner alla ridgrejer som jag behöver ha med mig, och idag hämtade jag min nya fina utrustning, bland annat en ny jockeyväst som väger endast 300 gram! Den är bekväm!
Det ska bli en fröjd att rida i den.

Igår var jag i Falun och träffade Lovisa rödtott, Lovisa med fluffet och Mickan :D Vi lagade en jättegod paella och efter det äppelpaj, och till det en massa vin! Ont i magen hade jag efteråt, tror inte allt jag vräkte i mig fick plats riktigt.

Det var så trevligt och både Lovisa fluff och Mickan var det typ ett år sen jag träffade!
Jesuuus...! Men när vi väl sågs kändes allting som vanligt, precis som att det var igår vi sågs i ett av Falufris basgruppsrum.
Jag önskar verkligen att vi aldrig slutar med våra trevliga middagar.
Jag vill sitta där om 100 år och äta paella med dom då också.

Kommentarer
Postat av: MICKAN

meee tooooo :)

2008-08-25 @ 10:25:32
URL: http://michaelan.blogg.se/
Postat av: lovisa (fluff)

ursäkta sena kommentaren.. men ja gud vilken sjukt god paella det där va. hoppas du har det bra och att ridningen går super. här i barcelona lever jag loppan, fan vad glad jag är att jag tog mig hit !!! ska du inte ta en weekend i barcelona nu i höst någon gång och komma och hälsa på ?! du kan lätt bo hemma hos mig ! hur var födelsedagen igår btw?

puss lovisa

2008-09-30 @ 09:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0