Mycket trevlig helg :)

Helgen har varit toppen.
Syster-yster har ju flyttat från Linköping till Örebro, så jag var och hälsade på där i helgen.
Alla som känner mig väl vet ju att jag kommer från Örebro ursprungligen men det var ju typ 100 år sen nu (eller vänta... riktigt så gammal kanske jag inte är än) men jag har inte varit där på hur många år som helst...
Så helgen gick åt att återuppliva gamla minnen (va ute i Brickebacken där jag har bott, och åkte upp i Svampen och kika bland annat) det var riktigt mysigt.
Örebro är en trevlig stad och jag har haft en mycket trevlig helg tillsammans med syrran.

Nu väntar en hel del tvätt + att jag ska kika flygbiljetter till Irland...

Kommentarer
Postat av: daniella

Härligt att du fick en trevlig helg gumman=)
Så du har bestämt dej nu för att åka??=)=)

Pusssar!

2008-02-11 @ 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0