Segaste dagen på länge

Nu är jag tillbaka i Orsa igen! Vasaloppsveckan har börjat här så det är en del folk i lilla Mora för en gångs skull.
Eftersom att det här var sista helgen hemma i Sverige på ett tag (förhoppningsvis) så kände jag mig lite manad att gå ut... trots att jag egentligen var jättetrött och hade ont i huvudet redan klockan 18 typ.
Men till slut bestämde jag mig för att gå ut en vända iaf, grundade kvällen med alvedon, och Fanny kom hit och höll mig sällskap medan jag gjorde mig i ordning. Vi drack lite vin och pratade och det var trevligt att träffas igen!
Kvällen började på Vi på Hörnet där vi mötte upp Fannys pojkvän med sällskap och avslutades sen på Lilla.
Jag var inte speciellt kalas, drack väl lite vin, ett par alkoläsk och nån drink, men fy tusan vad dåligt jag mådde framåt två-tiden.
Kändes som om huvudet skulle sprängas och det lilla vett jag faktiskt har var på väg bort.
Men roligt hade jag fram till dess... Träffade Jonas & Anders W  inne på Lilla också, och det är ju inte allt för ofta man ser dom ute nu för tiden!

Idag däremot har jag levt på vatten och värktabletter för att bli människa igen. Min kropp straffar mig verkligen om jag anstränger den när jag egentligen är för trött.
Mam & Pap var hos Per & Monica igår/inatt, och det blev väl rätt mycket vin där anar jag, för vi har verkligen varit familjen zombies idag.

Typiskt att man ska va så pigg nu när det egentligen är dags att sova...
Blir jämt så när jag ligger och latar mig mitt på dagen.

På torsdag åker jag ner mot Norrköping igen,  sen på fredag förmiddag lyfter planet mot Dublin.
Spännande!


Kommentarer
Postat av: nella

Gumman vilken dag ska vi träffas tycker du?? jo föresten dina föräldrar skrämde skiten ur mig idag haha=)

Pussssar!!

2008-02-25 @ 17:38:07
Postat av: Erika

Hahaha vilken fjolla du är som blir rädd för dom töntarna ;)
Vi kan ses nån dag i veckan om du vill. Men du får ringa för jag har lite grejer inbokade!

2008-02-25 @ 19:05:32
URL: http://wishi.blogg.se
Postat av: Sofie

oh nej, vasa loppet, det betyder att mn farmoir snart fyller år, eller ar fyllt år..... neej säg inte att jag har glömt det..

2008-02-28 @ 08:07:05
URL: http://somethingblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0