Ärlighet...

Vad är det egentligen som är så svårt?
Om man är rädd om någon så behandlar man väl den personen med respekt?
Att det ska vara så jävla svårt att vara ärlig?
Att det är mer värt att gå bakom ryggen... att riskera att förstöra allt... ännu en gång.
Jävla skit.
En gång oärlig alltid oärlig, verkar det som.
Är jag verkligen inte värd bättre?
Det vet jag att jag är.

Personer som tar mer glädje och energi än vad de ger, ska man säga upp kontakten med...
Men det är inte alltid så lätt.
Man vill tro att människor kan bättra sig.
Men de måste ha viljan själva... och finns den inte där, så finns den inte helt enkelt.
Vissa ljuger fan så att de tror på det själva.


Tack för en trevlig dag Fanny! Glad att man har en vän som dig i alla fall : )

Kommentarer
Postat av: MICKAN

men WTF, vad är det som händer erika? är de greger eller vad spökar? hoppas det löser sig, men som sagt personer som tar mer glädje och energi än vad de ger, dom ska man fan lägga åt sidan. Men jag förstår ditt problem..... Ska du till Linda nästa helg föresten? Kram

2008-01-17 @ 10:32:27
URL: http://michaelan.blogg.se
Postat av: Fanny

Du vet att du är värd mycket mer...än de vi prata om i bastun...men vi kanske kan ses i helgen och hitta på något.. imorgon eller på lördag? =) du vet de jag prata om.. pusssa

2008-01-17 @ 11:24:37
URL: http://pintet.blogg.se
Postat av: Erika

micis: jo tyvärr är det så, men det problemet lär vara löst, orkar inte med det där något mer.
Hoppas vi ses nästa helg då, nu vet du ju att jag ska dit :)

fanny: tack, jo hoppas det. jaa det låter kul :D

2008-01-17 @ 19:24:22
URL: http://wishi.blogg.se
Postat av: daniella

Men gumman vad e de nu som e så otroligt fel?? blir ju ororlig å klart att du e värd mkt mer!!! de vet du! lessen att jag inte hört av mig på länge men Philippe har varigt mkt sjuk börjar piggna till nu iaf=) jo dopet blir 11 eller 12 april kan du då?? annars måste ja flytta de...gudmor ska ju va me!! Pusshar!

2008-01-22 @ 07:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0