Jag vill ha en bulle!



Är så himla sugen på att köpa hund!
Har ju jättelänge funderat på en bullterrier, och det vore verkligen så kul med en egen.
Vill vill vill! Men frågan är bara om det går ihop sig med jobb och sådant, det är det enda som får mig att tveka lite.
Vet ju inte vad jag kan komma att jobba med senare i livet, eller om jag vill plugga... Och då kanske det kör ihop sig.
Men jag vill inte behöva vänta tills jag är 30 bara för det.
Inte blir det bättre av att titta på alla uppfödares hemsidor, alla valpbilder gör mig smått galen!

För övrigt har jag haft en skön helg, har varit ledig och hunnit med att träffa lite roligt folk :)
Tyvärr blev det inte mycket solande som jag hade hoppats... Typiskt att det ska vara fint väder när man jobbar och dåligt när man äntligen är ledig... Men men, svensk sommar - vad mer kan man säga?

Kram och puss.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jaaa, men i aug ska vi få massa sol och värme.. mmm så skönt de ska bli.. =) Pusss

2008-07-06 @ 20:08:21
URL: http://pintet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0