Jodå jag lever

Jag är inte allt för duktig på att uppdatera er gott folk...
Det beror på att jag har så himla mycket roligare saker för mig än att sitta vid datorn för tillfället.
Har faktiskt varit riktigt skönt att slippa datorn ett tag, har ju varit så fint väder så att njuta av det lockar liksom mer!
Är rätt nöjd med mitt liv just nu, allting flyter på enligt planerna.
I går åkte syrran till Tyskland, där ska hon jobba med hästar ett tag! Får hoppas att det går bra.

Nu ska jag gå ut och lägga mig i solen ett tag och läsa Jenna Jamesons självbiografi, den är rätt underhållande!
Sedan är det dags för jobb.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej gummsi! Såg att du hade ringt, jobbat som en dåre dom senaste dagarna så haft fullt upp. Hoppas allt är bra med dig? :) saknar dig!

2008-06-10 @ 09:45:56
URL: http://www.nogg.se/jonnabrandt
Postat av: Jonna

Hej gummsi! Såg att du hade ringt, jobbat som en dåre dom senaste dagarna så haft fullt upp. Hoppas allt är bra med dig? :) saknar dig!

2008-06-10 @ 09:46:09
URL: http://www.nogg.se/jonnabrandt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0