kock

Hakade på Lovisa och hoppades att expressens webtest skulle vägleda mig genom livet och framtida yrkesval. Och taadaa jag är en blivande KOCK!

"Du är kreativ, uppskattar livets goda och stressar inte i onödan, lugn i pressade situationer."

kock




Mjovisst är jag kreativ, och visst kan jag laga mat, gör ofta mina egna recept (och de blir bra dessutom)... En annan positiv sak är ju att jag säkert skulle vara skitsnygg i kockmössa. HAHA! 
Men ärligt talat tror jag faktiskt inte att jag slutar upp som kock ändå när allt kommer omkring.


En annan duktig matlagerska med utmärkt smak är min vän Sofie, och idag ska vi talanga loss i köket och laga quornsallad med avokado och bladspenat.
Är hungrig nuuu men måste vänta på att hon är klar med sitt tråkiga möte. Skynda skynda!

Sen blire Sex and the city säsong 6 för hela slanten.
Och nattsällskap får man också.
Värsta lyxen!


Näee nu ska jag faktiskt skriva på min projektrapport.



Kommentarer
Postat av: lovisan

hahahahah. jag vet, testet sög. haha

2007-02-22 @ 10:30:30
URL: http://loisan.blogg.se/
Postat av: lovisan

snygg design du skaffat dig btw...

2007-02-22 @ 10:31:14
URL: http://loisan.blogg.se/
Postat av: Sofie

woohoo, och gott som satan blev det då ;) miijjauu säger jag. då man får godheter och sex and the city ;D haha.. btw - snygg sida du fick ihop..

2007-02-22 @ 12:56:39
URL: http://somethingblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0